יום שבת, 23 בדצמבר 2017

מהו קורס GMAT?



לפני שנסביר מהו קורס GMAT, עלינו להבהיר מהו מבחן ה-GMAT. מבחן זה הוא מבחן הקבלה הבינלאומי לקבלה לתואר שני במנהל עסקים. מדובר במבחן בינלאומי, כך שהציון שלו נדרש ותקף בכל מוסדות הלימוד המציעים לימודי תואר שני במנהל עסקים, בישראל, בארצות הברית וברבות ממדינות אירופה. קורס GMAT הוא קורס הכנה ייעודי עבור המבחן המורכב הזה. מכיוון שמדובר במבחן שמתנהל כולו בשפה האנגלית ובחן יכולות מילוליות, כמותיות ואנליטיות מתקדמות, בוחרים רוב מוחלט של המועמדים בישראל לעבור קורס הכנה ספציפי לפני שהם ניגשים למבחן עצמו.




כיצד לבחור קורס בצורה נכונה?
בחירה של קורס GMAT דומה באופן עקרוני לבחירה של קורס פסיכומטרי. מדובר בקורסים שמחירם אינו זול ולכן נדרש לעשות סקר שוק בין הגופים השונים המציעים קורסים כאלו לפני שבוחרים אחד. מעבר לשאלת המחיר, יש לבחון בשלב הראשון שהקורס שבו אתם מעוניינים מועבד בתאריכים שמתאימים לכם ובשעות שנוחות לכם. בנוסף, כמובן שיש לבדוק את איכות ההוראה במקום ואת סוג עזרי הלימוד המוצעים לתלמידים בכל קורס. לבסוף, זכרו כי כל קורס שם דגש על חלק אחר של מבחן ה-GMAT ועליכם לבדוק מבעוד מועד מהן נקודות החולשה הצפויות לכן והאם הקורס בו אתם מעוניינים צפוי להתמקד בחלקים בבחינה הבוחנים את התחומים החלשים שלכם.

ציון ה-GMAT זה לא הכל..
קורס GMAT הוא שלב קריטי וחשוב מאין כמוהו בדרך לקבלה לתואר שני במנהל עסקים. אולם, חשוב לדעת כי מוסדות שונים בארץ ובעולם מציבים תנאי סף נוספים בדרך לקבלה הנחשקת. כך למשל, רוב המוסדות בארץ ישימו דגש לא קטן גם על ציוני התואר הראשון, בעוד שבארצות הברית תידרשו לעבור גם ראיונות ולעיתים אף מבחנים נוספים, מעבר ל-GMAT.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה