יום שבת, 23 בדצמבר 2017

איך בוחרים לופט למסיבת רווקים?


השאלה איך בוחרים לופט למסיבת רווקים מטרידה המון גברים ברחבי הארץ. בניגוד למה שנהוג לחשוב, המסיבה לא חשובה רק עבור החתן אלא משמעותית גם בשביל החברים. רבים רואים במסיבת הרווקים הזדמנות אחרונה לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה, לשחרר כל רסן ולרענן את השגרה השוחקת. מהבחינה הזו גם אין הבדל בין מסירת רווקים לקראת חתונה ראשונה או מסיבה שמתוכננת עבור גברים שכבר עברו כמה חתונות בחיים שלהם.



הכי טוב להתחיל בסינון גס בין אפשרויות אירוח ולבדוק לעומק את הרלוונטיות של כל לופט למסיבת רווקים. הרלוונטיות נמדדת לפי מידת ההתאמה בין גודל הלופט, האבזור והציוד לבין כמות האורחים והמוזמנים שמאשרים הגעה. במידה ולא בטוחים לגבי רשימת המוזמנים, ניתן להתחיל את החיפוש אחר הלופט לפחות כמה שבועות טרם תאריך המסיבה.

המלצות על לופטים ברחבי הארץ
רצוי לאסוף כמהשיותר המלצות על לופט למסיבת רווקים. ניתן לברר לגבי לופטים מסוימים דרך חברים, קרובי משפחה וקולגות או להרחיב את החיפוש על בסיס מידע שמופיע באתרי האינטרנט. האינטרנט זמין ונגיש למי שמחפש לופט למסיבת רווקים בכל רחבי הארץ והוא מאפשר גם השוואה נוחה בין מקומות. מצד שני, כדאי להיזהר כאשר מחפשים המלצות על לופטים באינטרנט כי לא כולן אובייקטיביות ואמינות.

בסופו של דבר, החיפוש אחר לופט למסיבת רווקים הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. כדאי לגייס את כל החברים של החתן לתהליך החיפוש ולקבוע סדר עדיפויות ברור. רצוי להחליט באיזה סוג של לופטים להתמקד, להתייעץ עם חברים שכבר השתתפו במסיבות מן הסוג הזה ולא לשכוח לאסוף אישורי הגעה מהמוזמנים. כך חוסכים בהוצאות מיותרות ומפיקים מקסימום תועלת מאירוע חברתי של פעם בחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה