יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

מה עושים עם כיסוי לבריכה?



כיסוי איכותי הוא האמצעי היחיד שבעזרתו אפשר להגן על בריכה מפני הצטברות של מזיקים. הכיסוי מתאים לכל סוגי הבריכות, אפשר להתקין אותו עם מנוע חשמלי או בהפעלה ידנית ואין שום צורך במאמץ בשביל לתחזק אותו. הכיסוי מונע כניסת חרקים לתוך הבריכה והוא מתאים לבתים פרטיים ומקומות ציבוריים. השקעה חד פעמית בכיסוי גם חוסכת זמן על תחזוקה וניקוי של הבריכה בעונות מעבר, בחורף ובקיץ.
מלבד הגנה על הבריכה מפני מזיקים ולכלוך, הכיסוי מיועד למניעת התפתחות של ירוקת. ברוב הבריכות ללא כיסוי מתפתחת ירוקת כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש. השילוב בין מים, כלור ושמש גורם להתפתחות של ירוקת ועלול לעודד גם ריחות לא נעימים מכיוון הבריכה.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, ירוקת לא מתפתחת רק כתוצאה מלכלוך או הזנחה של הבריכה אלא היא נוצרת בתהליך טבעי. כיסוי לבריכה מונע את התהליך הטבעי הזה ולכן הוא מומלץ לסוגים שונים של בריכות שחייה קטנות וגדולות.



ההיבט הבטיחותי של כיסוי לבריכה
רוב בעלי הבריכות מתייחסים אל כיסוי לבריכה כאמצעי למניעת לכלוך ושמירה על היגיינה בלבד. עם זאת, צריך להביא בחשבון גם את ההיבט הבטיחותי. כיסוי יכול למנוע נפילה של ילדים ותינוקות לתוך המים והוא יעיל גם נגד נפילה של חיות מחמד ביתיות. הכיסוי מיוצר מחומרי גלם איכותיים, הוא עמיד בפני בלאי ושחיקה ואפשר להשתמש בו לאורך שנים בלי שום חשש.

למרות שילדים חייבים בהשגחת מבוגר כאשר הם נמצאים בבריכה ובחצר, הכיסוי הוא אמצעי הגנה נוסף ויעיל. השימוש בכיסוי לבריכה לא בא על חשבון השגחת מבוגרים אלא משפר אותה. היות ובאותה הזדמנות הכיסוי גם מגן מפני הצטברות של לכלוך, חרקים וירוקת, אין ספק שמדובר בהשקעה משתלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה