יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

מהו קורס עריכת וידאו?



קורס עריכת וידאו מיועד למי שרוצה לדעת כיצד לעבוד עם תוכנות ממוחשבות על מנת ליצור סוגים שונים של סרטים. הקורס מתאים לחסרי רקע בתחום מקצועי או למי שכבר עובד בענף ומעוניין להרחיב את הידע שלו.
מבחינה פרקטית, מטרת הקורס היא להכשיר את בוגריו לפרויקטים של עריכת סרטי תדמית, קליפים, פרסומות, פרומואים, אירועים ועוד. הדגש הוא על עריכה בהתאמה לסוגים שונים של פלטפורמות ולכן בעקבות הקורס ניתן להשתלב בתקשורת המסורתית או החדשה.




קורס עריכת וידאו מתאפיין בשילוב בין הקניית ידע תיאורטי עם שיעורים פרונטאליים בכיתה, לבין פיתוח יכולות טכניות וניסיון מעשי על בסיס סדנאות. תכנית הלימודים משלבת לעיתים עריכה ופוסט פרודקשן ולכן היא מומלצת גם עבור קולנוענים שרוצים להכיר את השפה. מעבר לכך, תכנית הלימודים של הקורס מוקדשת להיכרות עם תוכנות מחשב מתקדמות ולהתנסות בפועל.

איפה לומדים קורס עריכת וידאו?
מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ מציעים כיום מסלולים אטרקטיביים של קורס עריכת וידאו. סטודנטים שרוצים למצוא קורס מן הסוג הזה צריכים קודם כל לבדוק האם הוא מתאים להם. את מידת ההתאמה של הקורס ניתן לבדוק לפי משך ואופי תכנית הלימודים, קהל יעד ומחיר שכר לימוד.

אפשר לקבל המלצות על קורסים מסוימים או לבצע סינון ופילוח לפי אזורים גיאוגרפיים. אפשרות אחרת היא להרחיב את החיפוש ולהגיע לשיעור ניסיון לפני שמקבלים החלטה. שיעור ניסיון עוזר להתרשם מסביבת הלימודים והוא גם יכול לספק הזדמנות לשוחח עם המרצה.

בסופו של דבר, המטרה היא להפיק מהקורס ערך מוסף וללמוד את הנושאים השונים כדי להפוך את הידע התיאורטי למקצוע. את זה אפשר לעשות רק בקורס איכותי שעונה על צרכי הסטודנטים ומתעדכן בתכנים החדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה