יום רביעי, 13 בדצמבר 2017

בריכות שחייה



בריכות שחייה – כבר לא חלום רחוק
פעם בריכות שחייה בחצר היו החלום הרחוק של כל ילד ישראלי שהסיכוי להגשים אותו היה נמוך מאוד. כיום, בעזרת פיתוחים טכנולוגיים חדשים וירידה בעלויות הבנייה ירדו מחירי הבריכות הביתיות בצורה משמעותית. מה שפעם היה נראה כמו חלום רחוק ובלתי מושג, כיום יכול להפוך למציאות באמצעות השקעה נבונה של הכסף ובחירה טובה של חברת הבנייה. אז אם גם החלום שלכם תמיד היה שתהיה לכם בריכת שחייה פרטית בחצר – הגיע הזמן להתחיל לעשות טלפונים.




סוגים של בריכות שחייה
בישראל ישנן לא מעט חברות המציעות לבנות בריכות שחייה פרטיות בחצרות בתים. בנייה של בריכה כזו נמשכת בין יומיים לארבעה חודשים בממוצע, תלוי בגודל הבריכה ובסוגה. הבריכות היקרות ביותר הן הבריכות הקלאסיות העשויות מבטון. בנייה של בריכות כאלו כולל חפירה בקרקע, יציקת שלד בטון וביצוע איטום. בריכות פשוטות יותר הן בריכות המצופות ביריעות אטומות מיוחדות או בריכות הפיברגלס המגיעה בצורה קבועה ומוכנה מבחינת גדול וצורה ישירות מהמפעל, כאשר מציבים אותה בתוך בור החפור לשם כך בחצר הבית. כמו כן, בריכות השחייה הפרטיות נבדלות זו מזו בצורה שלהן, כאשר קיימות לא רק בריכות עגולות ומרובעות אלא גם בריכות אובאליות או מצולעות עם זוויות מיוחדות. לבסוף, חלק גדול מהבחירה בבריכה תלוי בעיצוב שלה. בריכות בטון לרוב מצופות בקרמיקה מתאימה. קיימים עיצובים רבים אחרים ולקוחות מבלים זמן רב בבחירה של עיצוב דפנות הבריכה ואביזרים נוספים.

אל תשכחו להתאים את הבריכה לעיצוב הבית
על מנת שבריכות שחייה לא יהפכו להיות "פיל לבן" בחצר הביתה, עליכם לוודא כי הגודל של הבריכה מותאם מבחינת פרופורציות לגודל החצר וכי העיצוב שלה עדין ומותאם לעיצוב של הבית כולו וספציפית של המרחב החיצוני של הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה