יום ראשון, 5 במרץ 2017

טיול ג'יפים בספרד - חוויה רכובה לכל המשפחה



כולנו אוהבים אקסטרים במידה מסוימת. התחושה של האדרנלין יוצא ומחליט בשבילנו כיצד לפעול היא לא פחות ממכרת, אך רובנו לא נסכים לקפוץ מגשר קפיצת בנג'י משוגעת או להיכנס לרפטינג גועש ולהסתכן בנפילה. אך טיול ג'יפים בספרד, אוסטרליה או אפילו בארץ יכול לספק לכם חוויה משפחתית לא רגועה אך בלתי נשכחת. טיול ג'יפים יכול להימשך כמה שעות ועד כמה ימים וכולל וריאציות רבות ומסלולים רבים בכל העולם.




למה דווקא ספרד?
ספרד היא אחת המדינות המושכות ביותר באירופה. הספרדית, שפה יחסית קלה ללמידה, קוסמת לכולנו, וטיול ג'יפים בספרד הוא רק אחד מסוגי הטיולים הרבים שיש למדינה להציע. ספרד מציע שילוב של טבע משובח עם תרבות והיסטוריה שלאף מדינה באזור אין. אזור הפירנאים שנמצא בצפון המדינה, שגם יוצר חיץ ברור בינה לבין צרפת וגם בינה לבן עצמה, חוצץ עם מחוז קטלוניה, הוא אחד האזורים הידועים ביותר באירופה למסלולי הליכה מהנים ואתגריים וגם טיולי ג'יפים שישאירו אתכם עם טעם של עוד. טיול ג'יפים בספרד יכול להיות אטרקציה משפחתית אפילו לילדים קטנים וכמובן שמומלץ להתאים את המסלול שבוחרים לעשות גם לילדים ולא רק לרצונות של אבא להשתגע על המסלול.


טיול שהוא לא רק טבע
טיול ג'יפים בספרד באזור הפירנאים לא רק מספק נופים יוצאי דופן אלא ביקורים בעיירות ציוריות שיחזירו אתכם כמה עשרות שנים אחורנית, אל עולם נטול דאגות עוד כשהכול היה פשוט. האזור שמהווה פנינה של ממש מלא בכפרים אותנטיים שיהוו חוויה תרבותית מהנה אפילו אם אתם לא חובבי היסטוריה מושבעים. טיול ג'יפים בספרד ייתן לכם נקודת מבט שונה על המדינה ויפתיע אתכם בעומס התרבויות שהיא מכילה, כל אחת והייחודיות שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה