יום שישי, 25 בנובמבר 2016

מסלול אפשרי של טיולי ג'יפים בפירנאים



טיולי ג'יפים בפירנאים מתחילים בדרך כלל עם טיסה ישירה לברצלונה. אחרי הטיסה מקבלים את הג'יפ ונוסעים לרכס הפירנאים עצמו, על מנת לקחת חלק במסלול הליכה רגלי בתוך הקניון. ההגעה לפירנאים מלווה כמובן בהתאקלמות והיא כוללת לינה בכפר למרגלות הצוקים. כדאי לציין שהדרכים המפותלות על גבי הרכס משולבות בתצפיות עוצרות נשימה, אך הן בטוחות לחלוטין גם עבור הנהג העצמאי.

בהמשך המסלול אפשר לנסוע לכיוון הצד הצרפתי של רכס הפירנאים. הנסיעה דרך מנהרה שחוצה את הרכס מובילה את המטיילים לאתרי סקי מרהיבים, לכפרי פירנאים צרפתיים ועתיקים ולקרקס גברני המפורסם שנמצא בעמק הקרחוני הגדול. את השלב הזה של טיולי ג'יפים בפירנאים אפשר לקנח עם לינה וארוחת ערב באחד הכפרים הצרפתיים של עמק גברני עצמו.



מסלולים של מספר ימים במהלך טיולי ג'יפים בפירנאים כוללים ביקורים נוספים במעברי הרים ונסיעה בעמק ארן. בהמשך ניתן לשלב רפטינג בנהר הפיירסה, ביקור בשמורת האגוואס טורטס ויום שלם של נסיעות בנסיכות אנדורה תוך כדי חציית פלגי מים.

הערך המוסף של טיולי ג'יפים בפירנאים
רכס הפירנאים הוא בין המקומות היחידים בעולם שבהם אפשר לראות את כל הספקטרום של החוויות והנופים במהלך טיול ג'יפים בודד אחד. כמובן שיש משמעות למספר ימי הטיול, אך בכל מסלול מובטחת שורה ארוכה של חוויות בלתי נשכחות. 

המחיר של טיולי ג'יפים בפירנאים כולל לרוב את הטיסות מתל אביב, את הג'יפים ומיכלי הדלק ואת הקצאת ג'יפ המנהלה שבו ציוד חילוץ, עזרה ראשונה וערכת פיקניק עם ציוד בישול וערכת קפה. רכס הרי הפירנאים מתאים לביקור של בני זוג בירח דבש וחופשה רומנטית, לקבוצות של חברים, למשפחות עם ילדים ואפילו לקשישים ומבוגרים בגיל הזהב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה