יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

הלוואות בערבות מדינה - אינטרס של המדינה

עסקים קטנים ובינוניים נדרשים פעמים רבות לצלוח משברים על ידי הלוואת כספים. הקמה של עסק חדש, או תחזוקה של עסק משפחתי איננה עניין פשוט כלל ועיקר. רבים מהעובדים השכירים טוענים פעמים רבות כי היה עדיף להם להקים עסק משלהם, מה שהיה מבטיח להם נתח גדול יותר מן הרווחים, אך הם מתכחשים לקשיים הרבים בתחזוקת עסק כזה. החזקת עסק פרטי, בין אם בינוני או חדש, הינה מלאכה מורכבת, השואבת את בעל העסק ואת רוב זמנו הפנוי. הגעה למצב של יציבות יחסית, יתרחש רק לאחר צליחה של מספר אדיר של משברים, ולעיתים אינו מבטיח שהם לא יתרחשו בעתיד. על מנת לעבור את המשברים הללו, אשר עשויים להותיר את הבעלים במצב של פשיטת רגל, פעמים רבות יש צורך בהלוואת כספים, אשר תכנון זהיר ונכון יובילו להחזרתם. המדינה מספקת שירות של הלוואות בערבות מדינה לעסקים בינוניים, ולהקמה של עסקים חדשים.

מדוע המדינה בוחרת להעניק את השירות של הלוואה בערבות מדינה

הצורך בהלוואות איננו מוגבל רק לעולם העסקים. למרות זאת, המדינה איננה מספקת שירות של ערבויות להלוואות מסוגים אחרים. הסיבות לכך שהמדינה בוחרת להעניק שירות של הלוואות בערבות מדינה כוללות בין השאר:
• מניעת אבטלה: רוב העובדים במשק מועסקים על ידי עסקים קטנים ובינוניים, ולא על ידי קונצרנים בין לאומיים. במידה והעסקים יסגרו, על המדינה יפלו הוצאות דמי האבטלה והסיעוד.
• הגברת הצמיחה: עסקים קטנים ובינוניים עשויים להתפתח, וכעבור זמן מסוים להעביר נתח מיסים שמן יותר לרשויות המדינה עצמן.

יש לקחת הלוואה בצורה אחראית

אסור לוותר על ההזדמנות של הלוואות בערבות המדינה. התייחסו לכסף ברצינות, וקחו את ההלוואה רק בתכנון קפדני של ההחזר.

הלוואות בערבוות מדינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה