יום שבת, 2 ביולי 2016

תרומה לעמותה



למה לתרום לעמותות?
אמנם חלקנו לא שמים לב לכך בחיי היומיום, אך ישנן אוכלוסיות רבות במדינה שזקוקות לעזרה משמעותית. עזרה זו יכולה להיות החל מקידום החינוך בפריפריה, דרך מתן מזון ובגדים לנזקקים ועד לסיוע לחולים ולבעלי מוגבלויות שונות. התרומה לקהילה מייצרת חברה בריאה יותר וחזקה יותר, ונותנת לאנשים אופציה לעתיד טוב יותר. העמותות זקוקות לכסף לצורך התנהלותן השוטפת ולהמשך העשייה, לכן אם נותנים מדי פעם תרומה לעמותה שאתם מתחברים לעשייתה, מניחים עוד אבן דרך לשיפור המצב במדינה.




איך אפשר לתרום לעמותות?
תרומה לעמותה הרצויה יכולה להתבצע כמעט בכל דרך אפשרית. עמותות רבות מקבלות תשלום באמצעות העברה של כסף לחשבון הבנק שלהן, כך שניתן לבצע את התרומה באופן דיסקרטי ובטוח. בנוסף, ניתן להסתכל באתרי האינטרנט של העמותות השונות, ובחלקם קיימת אפשרות לתשלום באמצעות כרטיס האשראי. אופציה נוספת היא תשלום באמצעות צ'קים הניתנים לעמותה לפי רצון התורם. עמותות אחרות, בעיקר בכל תחום הסיוע לנזקקים, תשמחנה לקבל תרומות של אמצעים שיש בכל בית, כמו מוצרי מזון, רהיטים שאין צורך בהם וביגוד שלא משתמשים בו יותר. הדרכים הרבות לתרום לעמותות מאפשרות לכל אדם לסייע עם צורות תשלום ומתן סיוע רבות.

מה עושים אם אין לי הרבה כסף לתרום?
חשוב לדעת שגם תרומות קטנות יכולות מאוד לעזור. הרבה אנשים תורמים סכום קטן וסמלי באופן קבוע, שלא פוגע כלכלית בתורם אך נותן המון לעמותה. בנוסף, תרומה לעמותה גם יכול להתבצע בסוג ההתרמות של "מדלת לדלת", בו כל אדם נותן סכום קטן אך בסוף מצטברים סכומים מכובדים שמאפשרים לעמותות לבצע סיוע נרחב בתחום בו הן עוסקות. למעשה, כל אדם החפץ בכך יכול לתרום את חלקו לחברה באמצעות תרומה לעמותה בה הוא מאמין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה