יום שני, 16 במאי 2016

ייעוץ משכנתאות


רכישת דירה בישראל
זוגות צעירים רבים מעוניינים לרכוש דירה. בשוק הנדל"ן הסוער של ישראל, זהו לא דבר קל. בעיקר אם אין את המשאבים הכלכליים הנדרשים לכך, ולרוב הצעירים בישראל בהחלט אין. גיוס הון המספק לדירה הוא בגדר חלום רחוק, והרוב המוחלט של הצעירים לוקחים משכנתא מאחד הבנקים בישראל. המשכנתא היא מעיין "חתונה" עם הבנק, ומלווה את מרבית הישראלים (30 שנים זה לא הולך ברגל..). לאחר ההחלטה כי הגיע הזמן לרכוש דירה, ישנם כמה דברים שכדאי לעשות. חשוב לעשות אותם לפני שמתחילים לכתת רגליים בחיפושים אחר דירה לקנייה.

בצעו מחשב בוגר ורציני
רכישת דירה היא אולי העסקה הכי גדולה שתבצעו בחייכם. מדובר בעול כלכלי לא מבוטל, ועל כן יש להבין היטב מה מתאים לכם לפני שאתם מתחילים את התהליך. בראש ובראשונה, הבינו בגדול מה התקציב שלכם. חשבו מה הם מחירי הדירות בהם אתם מסוגלים לעמוד וקבעו לכם סף מקסימום. סף המקסימום צריך להיות ברזל, ואסור לעבור אותו. קחו בחשבון את ההון הראשוני שתצטרכו לשלם על מנת לקבל בכלל את המשכנתא על הדירה. וודאו כי אכן יש לכם את הסכום המתאים כהון ראשוני, וודאו כי הוא מתאים לתקציב הכללי שקבעתם מראש. בנוסף, חשבו בצורה חכמה איזו דירה אתם מעוניינים לקנות. יש לשכלל במקרה זה גם את התוכניות שלכם לעתיד, דוגמת הרחבת המשפחה.



פנו אל יועץ משכנתאות
כיוון שככל הנראה אין לכם את בסיס הידע הנדרש על מנת לבחור את מסלול המשכנתא המתאים ביותר עבורכם, או לברור את ההצעות השונות שתקבלו מהבנקים – מומלץ לפנות ליועץ משכנתאות. מדובר בגורם מומחה אובייקטיבי, אשר האינטרסים שלו יהיו מיושרים עם האינטרסים שלכם ולא של הבנק. ייעוץ משכנתאות ילווה אתכם בתהליך הפנייה לבנקים ויכווין אתכם אל ההצעות שמתאימות יותר עבורכם. ליועץ משכנתאות ידע נרחב וניסיון בתחום המשכנתאות. על כן, רבים בוחרים להיעזר ביועץ משכנתאות עוד בתחילת התהליך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה