יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

תביעת אובדן כושר עבודה – בחירת עורך דין מתאים לכך



כל מי שעומד מול תביעת אובדן כושר עבודה או שנמצא בדילמה אם לגשת לתביעה שכזו או לא, צריך לשאול את עצמו איזה עורך דין יכול להתאים לו ואלו פרמטרים עליהם לבחון. כשמסתכלים על תביעה משמעותית כל כך יש לבדוק את עורך הדין גם על פי הפרמטרים הבאים:
·         ניסיוןעורך הדין אובדן כושר עבודה צריך להביא איתו ניסיון בתחום. הניסיון שלו יכול להשפיע גם על קבלת ההחלטות לאן לפנות וגם על אופן הכנת התביעה עצמה והתמודדות מול הגורמים השונים.
·         שיחה ראשונית – השיחה הראשונית עם עורך הדין משמעותית מאד בקבלת ההחלטה אם לצאת איתו לתהליך של תביעת אובדן כושר עבודה או לא לצאת איתו. בשיחה יש לפרט את המקרה ולהקשיב לעורך הדין ומה שהוא מציע וכך לבחון אם גישתו מתאימה לכם או לא.
·         הצלחות קודמות – עורך דין צריך להציג הוכחות לכך שהוא יכול להשיג את מה שאתם מבקשים להשיג. כמובן, חשוב מאד להיות ריאלים ולבקש את מה שמגיע לכם אך חשוב לא פחות שעורך הדין יציג את ההצלחות הקודמות שלו ובוודאי אם המקרה שלכם לא סטנדרטי.




מדוע כדאי לכם להגיש תביעת אובדן כושר עבודה
לא כולם מודעים לכך שישנם גורמים שאמורים לעזור להם במקרים של אובדן כושר עבודה. מקרים בהם העובד לא יכול להמשיך לעבוד יכולים לפגוע בו ובמשפחתו מבחינה פיזית וכלכלית והסיבה להגיש תביעת אובדן כושר עבודה היא לקבל תמיכה בתהליך ולהצליח להחלים במידה שאפשר בלי דאגות כלכליות.

להימנע מכאבי ראש ומלחצים מיותרים
עורך דין טוב המומחה בתחום תביעות הקשורות באובדן כושר עבודה יכול להוריד מהנפגע ומבני משפחתו לחצים מיותרים ולאפשר לנפגע לטפל במה שחשוב ביותר, בתהליך ההחלמה שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה