יום שבת, 12 בספטמבר 2015

שיקולים בחירת ארונות הזזה



כל בית צריך שיהיו לו מקומות אחסון נוחים. מקומות האחסון בבית הם מדפים, נישות וארונות. הארונות מאפשרים לאחסן את כל מה שצריך ולהסתיר את הדברים כך שהחדר נשאר מסודר. שילוב ארונות הזזה יכול להיות בכל הבית כולל בחדרים הפרטיים, בחדרים המרכזיים כמו בסלון ואפילו במסדרונות. כדי להפוך את הבית למעוצב ונעים יש לבחור במקומות אחסון כמו ארונות כך שהם יתאימו למקום עצמו וכאן ארונות הזזה יכולים לתת פתרונות מעולים, גם בחדרים קטנים וגם במסדרונות. כיוון שארונות אלו נותנים פתרונות מצוינים מומלץ מאד להכיר את השיקולים השונים בבחירתם.

גודל החלל של המקום
השיקול הראשון בבחירת ארונות הזזה צריך להתייחס למקום עצמו. אף על פי שהארונות מציעים מנגנוני הזזה לצדדים, הם צריכים להתאים מבחינת המרחב של המקום. לכן, כדאי מאד למדוד את המקום, האורך והרוחב שלו ולבחור בארונות שמתאימים למידות ולא לנסות להתאים את המקום לארון עצמו. כמו כן יש להתחשב במעברים ובמיוחד אם הארונות מוצבים במסדרונות כך שהם לא יתפסו יותר מדי מרחב ושהכניסה לחדרים עצמם תתבצע בנוחות.




עיצוב החלל ועיצוב הארונות
הארונות יכולים להשפיע על העיצוב של החלל. הצבעים של הארונות והפרטים הקטנים שבהם כמו למשל הידיות יכולים להשפיע על נראות המקום ולכן כשבוחנים אלו ארונות לרכוש חשוב מאד להתייחס לאחר הגודל שלהם גם לעיצוב שלהם והנוכחות שלהם בחלל.

הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול
היתרון הבולט ביותר של ארונות הזזה הוא המנגנון של הפתיחה שמאפשר לשים אותם בחללים קטנים וגדולים. ועם זאת, אף על פי שהמשותף לכל הארונות הוא מנגנון הפתיחה, מבחינת הפנים של הארונות כל אחד מציע משהו אחר. לפני שבוחרים את הארונות מומלץ מאד לבחון מה נדרש מהם, איזו חלוקה פנימית תהיה אידאלית ואם יש צורך בפרטים מיוחדים מבחינת הפנים שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה