יום שבת, 18 ביולי 2015

בניית מצגות לקראת השקת מוצר



אחת הדרכים הטובות ביותר להשיק מוצר עסקי חדש היא להשתמש במצגת. בניית מצגות נותנת מענה על מגוון רחב של צרכים וניתן לייצר בעזרתה עניין, קידום וסקרנות. מצגת מניעה לקוחות לפעולה ותורמת גם בהיבט של גיוס הון. אפשר להציג את המוצר בצורה ברורה ולשלב בין אלמנטים גרפיים וטקסטואליים כדי להדגיש את היתרונות שלו. יחד עם זאת, לא כולם יודעים כיצד לבצע בניית מצגות לקראת השקת מוצר ועל מה לשים דגש.

מי שרוצה לנצל את היתרונות של מצגת צריך לבנות אותה בצורה מקצועית. ראשית, כדאי לקבוע סדר עדיפויות ולהחליט מראש מה יופיע או לא יופיע. אפשר לכתוב את הנקודות העיקריות על גבי דף טיוטה ורק לאחר מכן לגשת לשלב המעשי של היצירה וההפקה. שנית, רצוי להקפיד על עיצוב אחיד בשקפים השונים של המצגת. האחידות מדגישה את המסר העיקרי ומונעת בלבול בקרב הצופים וקהל היעד.



הגדרת מטרות עבור המצגת
לא כל תהליך של בניית מצגות לקראת השקת מוצר נעשה למטרת שיווק וקידום. יש מצגות אינפורמטיביות שעוסקות בהצגת המוצר לקהל חדש, מצגות השוואתיות המפרטות על הבדלים בין מוצר קיים למוצרים אחרים ומצגות שמלוות את הפרויקט ברמת התיעוד, הפיקוח והבקרה. הדרך הנכונה לבנות את המצגת היא להגדיר את המטרות. כך ניתן להבטיח בניית מצגות איכותיות שיצליחו להעביר את המסרים הרצויים. 

מצגת אמורה ללוות הרצאה ולא להחליף אותה. המצגת היא אמצעי התומך במידע המועבר על ידי המרצה, הקהל או המשתתפים. מצגת איכותית נמדדת בכך שהיא בלתי מורגשת, אך יחד עם זאת אמור להיות לה ערך מוסף. במהלך בניית מצגות יש להגדיר את התפקיד של כל רכיב ולוותר על חלקים לא רלוונטיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה