יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

טיולים לספרד גם למספר ימים

רבים מחפשים אחר טיולים קצרים בחו"ל ומוצאים כי ספרד מציעה להם שפע של אפשרויות. טיולים לספרד יכולים להיות טיולים של שלושה ימים או שלושה שבועות, כשבשניהם המטיילים מעידים על טיולים נפלאים, ארץ ידידותית ושלל אטרקציות מיוחדות.

טיולים לספרד לימים ספורים
אם גם אתם מחפשים היכן לעשות חופשה קצרה, כנראה גם אתם תמצאו שספרד מתאימה לכם. טיול בברצלונה למשל יכול להיות טיול של ימים ספורים ואילו פא תצטרכו לשכור רכב כדי לטייל בה. מהבוקר עד לערב ברצלונה מציעה שפע של אטרציות ובטיול קצר תוכלו לעבור על רובן. כחלק מהטיול מומלץ פשוט לטייל בעיר ולהנות מהכיכרות היפות, הבניינים המרשימים וגם להיכנס למוזיאונים השונים שלה כמו מוזיאון השוקולד, מוזיאון המדע או המוזיאון הימי. אם תגיעו לברצלונה אל תפספסו את האקוריום הגדול שמכיל מעל ל 10,000 מיני דגים.



טיולים לספרד לאורך כשבוע עד עשרה ימים
טיולים לספרד מתאימים גם לטיולים בינוניים באורכם. ניתן לשלב בין טיול בערים לטיול מחוץ לערים וניתן פשוט לטייל בטבע או בעיירות של ספרד. הפרינאים של ספרד למשל מציעים למטיילים חווית ג'יפים בנוף עוצר נשימה כשכל יום הוא חוויה חדשה שעוברת דרך כפרים ושפע אטרקציות. טיולי הפרינאים של ספרד מתאימים לכשבוע עד עשרה ימים.

טיולים לספרד לאורכה ולרוחבה

אם יש לכם זמן לטייל, אתם מוזמנים להגיע לספרד ולהנות מכל העולמות, לשלב בין טבע לערים אירופאיות. בערים של ספרד תהנו ממוזיאונים ותרבות ואילו בטיולי הטבע תהנו מנוף הררי או ים, תלוי לאן תחילטו להגיע. טיול לאורכה ולרוחבה של ספרד ידרוש מכם לשכור רכב כמובן וזהו יתרון גדול כיוון שתוכלו לתכנן את העצירות שלכם לאורך הדרך בהתאם לחוויות שתרצו לעבור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה