יום שלישי, 4 במרץ 2014

טיולי משפחות לספרד



ספרד היא מדינה השוכנת בדרום מערב אירופה, וחלק גדול ממנה נושק אל הים התיכון. ספרד היא אחד מיעדי התיירות המרכזיים בעולם, וכמעט כל אחת מן הערים במדינה מכיל יופי עוצר נשימה, מבנים מרשימים בעלי חשיבות היסטורית, ואוכלוסייה נעימה, חמה ומזמינה. כל אלו מושכים רבים לבחור בטיולי משפחות בספרד. 

אטרקציות מרכזיות
טיולי משפחות בספרד נפוצים ביותר מאחר ובמדינה אטרקציות מעניינות ומיוחדות לכל הגילאים. אם החלטתם לטוס לספרד לחופשה משפחתית, הנה כמה אטרקציות שאסור לכם לפספס:
·         שמורת הטבע אייגס טורטס, או פארק אורדסה, לאלו מכם אשר מעדיפים טיולים בטבע במסלולים המתאימים לכל המשפחה.
·         פארק רטירו בלב מדריד מתאים לאלו אשר מעוניינים ליהנות מפיקניק משפחתי, או לשוט בסירות באגם.
·         מוזיאון הצעצועים של העיר פיגרס, ועוד אטרקציות רבות נוספות.  




טיולי משפחות בספרד, עצמאי או מאורגן?
רבים אשר מחליטים על טיולי משפחות לספרד מתלבטים האם כדאי לתכן טיול באופן עצמאי, או להירשם לטיול מאורגן. היתרון בטיולי משפחות בספרד באופן עצמאי הוא שאתם אדונים לזמנכם, ויכולים לבחור באיזה מקום תבלו יותר, ועל אלו אטרקציות לא שווה לכם להתעכב. מצד שני, אם אתם מעוניינים לנסוע בראש שקט, ולסמוך על מדריך שיוביל אתכם לאטרקציות המרכזיות שחייבים לראות, טיול מאורגן הוא בשבילכם. בנוסף, טיולים מאורגנים הם אופציה להכיר חברים חדשים גם בעבורכם וגם בעבור הילדים. 

יעד תיירותי מומלץ
אם אתם מתלבטים על יעד מתאים לחופשה משפחתית, טיולי משפחות בספרד עשויים להיות בדיוק היעד המתאים בעבורכם. ספרד מציעה אטרקציות לכל בני המשפחה, פרקי שעשועים להרפתקנים, כדורגל ברמה עולמית בברצלונה, נופים עוצרי נשימה, ומבנים ארכיטקטוניים שונים. חובבי הנופש יוכלו ליהנות מעיירות נופש, חופים מדהימים וספורט ימי, וגם חובבי הטבע והטרקים יוכלו למצוא עצמם נהנים. מדינה מיוחדת, המכילה אטרקציות מגוונות, והיעד הטוב ביותר לכל המשפחה.    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה