יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

בחירת טיולים מאורגנים לברזיל

אם אתם בענין של ביקור בברזיל נראה כי יותר מכל כדאי לכם ללכת על טיול מאורגן על מנת למצות את המקסימום שניתן בכל מה שקשור ליעד הכל כך מיוחד ואטרקטיבי הזה. אין בנמצא כמעט טיולים מאורגנים לברזיל בלבד. רוב חברות הטיולים והנסיעות אשר מציעות טיולים מאורגנים לברזיל משלבות עוד מדינות בטיול על מנת להצדיק את המרחק הגדול מן הארץ (18 שעות טיסה) את המחיר הגבוה של הטיול, ואת העונה אשר נוחה לטיולים ביבשת זו – עונת החורף אצלנו, אשר בדרום אמריקה היא בעצם עונת הקיץ. שילוב של סיבות אלה הביא את חברות הנסיעות להציע למטייל שילוב של כמה מדינות או לפחות שתי מדינות עיקריות כמו ברזיל וארגנטינה לצורך טיול מהנה ומגוון ביותר לכל הדעות.
בחירת משך הטיול המאורגן
טיולים מאורגנים לברזיל ומדינות דרום אמריקה נוספות מתחילים ב 17 יום ויכולים להגיע למעל 30 יום. כפי שנאמר, הסיבה לכך היא מחיר הטיסה היקר ומשך הטיסה הגדול שאינו מאפשר קפיצה קטנה לריו בסוף השבוע. כאשר אתם חושבים על טיולים מאורגנים לברזיל קחו בחשבון כי לא תגיעו ליבשת דרום אמריקה בתדירות גבוהה, אז מוטב לתכנן חופשה ארוכה יותר ולנצל את הטיסה והמחיר לביקור ביותר מדינות ויותר אטרקציות.


בחירת מסלול הטיול
טיולים מאורגנים לברזיל כוללים גם מדינות נוספות. אם אתם לא מעוניינים לשוטט בכל רחבי היבשת תוכלו למצוא טיולים מאורגנים לברזיל ולארגנטינה המשלבים ביקורים בערים המרכזיות, באתרי הטבע העיקריים של מדינות אלה והשתתפות בקרנבל הסמבה של ברזיל. מומלץ כי בעת הקרנבל תשהו בריו דה ז'נרו מכיוון שעיר זו מהווה את מוקד הקרנבל של המדינה.
בחירת חברת הנסיעות
בחירת חברת הנסיעות צריכה להישען בראש ובראשונה על המלצות חברים שכבר נסעו לשם. לאחר מכן בררו אודות החברה לפרטים, אודות מסלול הטיול, משך הטיול והמחיר. בחרו לפחות שתי חברות ידועות ומובילות לדרום אמריקה והשוו בין המחירים לפי הפרמטרים השונים, כאשר יש לברר היטב מה כולל המחיר והאם יש תוספות לאורך הטיול או שהכל כלול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה