יום שני, 5 באוגוסט 2013

טיול מאורגן לפרו



טיול מאורגן לפרו – ארץ האינקה
אתם מרגישים שהגיע הזמן לקצת רענון של שגרת החיים שלכם? אם כן, הרי שאין כמו טיול מיוחד לחו"ל לעשות את העבודה הזו על הצד הטוב ביותר שיכול להיות ללא כל צל של ספק בכלל. הפעם נספר לכם על טיול מאורגן לפרו.
פרו היא המדינה השלישית בגודלה ביבשת דרום אמריקה אחרי ברזיל וארגנטינה. פרו משתרעת על שטח הקרוב למליון שלוש מאות קמ"ר והיא נחשבת לאחת מן המדינות המרתקות והמסעירות ביותר ביבשת. בפרו תמצאו איזורים שונים אלה מאלה, החל ביערות העד של נהר האמזונס, דרך מדבריות ורמות גבוהות, הרי האנדים הגבוהים חוצים את המדינה לכל אורכה וחופי האוקיינוס השקט משתרעים לאורך גבולה המערבי. פרו גובלת בהרבה מדינות וניתן להגיע ממנה למדינות כמו בוליביה, צ'ילה, ברזיל, קולומביה ואקוודור. בפרו נמצא אחד מאתרי הארכאולוגיה המפורסמים בעולם – מאצ'ו פיצ'ו ששימש כבירת ממלכת האינקה המפורסמת ששלטה באיזור זה של העולם עד לבואם של הספרדים במאה השש עשרה.
טיול מאורגן לפרו יפגיש אתכם עם כל החלקים המסעירים הללו של מדינה גדולה זו החל מביקור באתרים ההיסטוריים שבה דרך נופיה המגוונים ועד לכמה מכפריה הקטנים שבהם לא השתנה הרבה במאות השנים האחרונות.

המרחק והטיול המאורגן לפרו
המרחק הרב בין ישראל לפרו והטיסות הממושכות מכתיבות טיול מאורגן לפרו לפחות לעשרה ימים, וברוב המקרים ליותר. אין טיסות ישירות לפרו מהארץ ויש למצוא טיסה כזו באחת החברות העוצרות ביעדים שונים באירופה. רבים מהטיולים המאורגנים טסים עם איבריה, חברת התעופה הספרדית הנוחתת במדריד ומשם ממשיכה ישירות ליעדים שונים בדרום אמריקה.
אתרים ואטרקציות בפרו
טיול מאורגן לפרו מתחיל בעיר הבירה לימה הממוקמת לחופו של האוקינוס השקט. עיר זו נחשבת לעיר מודרנית וניתן למצוא בה אטרקציות רבות ומקומות בילוי שלא מביישים שום עיר גדולה. ביקור ביערות הגשם בצפון מזרח המדינה, ברמת פרו ובעיר האינקה העתיקה שבהרי האנדים הם אתרי חובה בכל טיול מאורגן בפרו. גם ביקור באגם הגבוה ביותר בעולם אגם טיטיקקה הוא חלק מהטיול וכך גם מקומות נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה