יום שבת, 25 במאי 2013

צילום תינוקות



תינוק... כל כך הרבה תמימות ויופי גלומים במילה הקטנה הזו, בייצור הקטנטן הזה שחי ונושם.. כל יום התינוק שלכם משתנה, מתפתח, גדל. אתמול הוא רק השמיע הברות, היום הוא אמר "אימא" בפעם הראשונה ומחר הוא כבר הולך לאוניברסיטה. הזמן טס כשנהנים! אנו ממליצים לכם, להנציח את הרגעים הראשונים הקסומים לפני שתמשיכו הלאה, לשלב הבא, שתזכרו תמיד את ההבעות הראשונות, את החיוך הראשון ואת הצעד הראשון. צילום תינוקות משמר לעד ומנציח את הרגעים המאושרים שלכם עם הבייבי שלכם.

צילום תינוקות – מתאים לכל גיל ולכל שלב
התינוק שלכם גדל מידי חודש בחודשו, מידי יום ביומו. כל יום הוא מגלה עוד חלק בעולמו, מחייך, ממשש, מתגלגל מצחוק, מתהפך, צוחק לאנשים מוכרים ועוד. צילום תינוקות נותן לתינוקך לבטא את עצמו ולגלות את כישרונותיו למול המצלמה. צילום תינוקות נותן ביטויי לאופיו של התינוק שלך ומשלב בין השיטין את הקשר הקסום שלו אל אמו על ידי צילומים משותפים של צחוק ביחד.

בשלב ההתפתחות המאוחר יותר של התינוק, כאשר הוא כבר פעוט, אנו יכולים כבר ממש לראות את אופי הילד דרך התמונה. האם הוא שובב, או ביישן, אקטיבי או פאסיבי. אצל הפעוטות החיוך והצחוק באים בקלות, ניתן לשמוע דרך התמונות את צחוק הפעמונים המתגלגל ולהרגיש את הלב שלו פועם סמוך לשלך.
צילום תינוקות, מתאים גם כאשר התינוק כבר גדל, והפך לילד של ממש. ניתן לבוא ולהצטלם, להשתולל ולקפוץ, לשמוח ולרקוד ביחד עם אימא ואבא וכל המשפחה בתמונה מרגשת שתישאר למזכרת. חוויה מגבשת מיוחדת במינה המנציחה את הרגעים של הצחוק האהבה והמשפחתיות החמה.



צילום תינוקות – מה דרוש לכך?
בראש ובראשונה צריך לבחור בצלם או צלמת מוכשרים שיודעים לתפוס את הרגע הנכון במקום הנכון. לשלב בין האור לחושך, בין התמימות לבין הרכות.
כמו כן, מומלץ להוסיף אביזרים משלימים המתאימים כמובן לאופי הילד, לגילו ולטעם האימא. ניתן לצלם עם רקעים שונים, ותפאורות חמודות. ניתן להוסיף אביזרים כגון: כובעים, תחפושות, שרשראות ואביזרי שיער משלימים.
אין ספק, צילום תינוקות זוהי מזכרת מדהימה לכל המשפחה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה