יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

מכירת עסקים



מכירת עסקים עם מתווך עסקי
עסק עצמאי שעבד שנים הוא כמו בן משפחה אהוב. בניית העסק ותפעולו הצריכה משאבים רבים גם של זמן וגם של כסף והרבה עבודה קשה כדי שהעסק יצליח ויהיה ריווחי. החלטה על מכירת עסקים צריכה לבוא ממקום נכון שבו תוכלו להרוויח מהעיסקה ולא למצוא את עצמכם רואים איך העסק יורד לטמיון ללא קונה מתאים. מכירת עסקים עם מתווך עסקי יכולה להיות בדיוק הפתרון עבורכם שיאפשר למקסם את העסקה לטובתכם. מתווך עסקי הוא הדמות הנכונה במקום הנכון על מנת לסייע לכם ככל הנדרש בדרך לביצוע של עסקה שתיתן לכם, כאמור, את המיטב .

מכירת עסקים – הזמן קובע
חשוב להבין, כי בכל מה שקשור לעולם העסקים, מכירת עסקים יכולה לאבד משווי העסקה באחוזים רבים במצב שבעל העסק מושך את זמן המכירה יותר מידי ובזמן זה הוא מפסיק לתפעל את העסק באופן שוטך וראוי. הזמן הרב יכול להרחיק גם את העובדים של העסק כדי לחפש מקום עבודה חדש וגם את הלקוחות. כדי להימנע מכך יש לפעול במהירות כדי שניתן יהיה למכור את העסק במחיר הגבוה ביותר שניתן בזמן פעילותו הרווחית . 

מכירת עסקים – תהליך אורך ומייגע
תהליך מכירת עסק אינו פשוט והוא מצריך הקצאת משאבים אישיים וכספיים בדבר. כדי להצליח בכך ובמיוחד במכירת המוניטין של העסק יש לפנות למתווך עסקי כדי שיעזור לכם למכור את העסק וישאיר אתכם בתוך העסק כל עוד המכירה לא התבצעה. מתווך עסקי יוכל לארגן את כל פרטי המכירה, הפרסום של העסק וניהול מגעים ראשוניים עם קונים פוטנציאלים ולהשאיר אתכם פעילים בעסק כדי שימשיך להיות רווחי .

מכירת עסקים – למה זה כדאי למשקיע ?
הקמת עסק מאפס מצריכה משאבים רבים והתעסקות עם בירוקרטיה רבה. עסק פעיל ומצליח שעבר כבר את כל שלבי ההקמה והוא עומד למכירה יכול לחסוך למשקיע כסף וזמן רב ומתווכים עסקיים ידעו למצוא עבורכם את המשקיעים המעוניינים בדיוק בכך. תיווך עסקי חוסך גם למוכר וגם לקונה את המצרך החשוב ביותר – הזמן .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה