יום ראשון, 29 ביולי 2012

תיק עור


תיקי עור - כשאיכות פוגשת יופי

מחפשים תיק שיהיה גם נוח, גם פרקטי, גם יפה וגם שיישמר לזמן רב? יכולתם למצות את התיאור לשתי מילים בלבד - תיק עור. אופנות חולפות, דגמים משתנים, השפעות ניכרות על ביגוד והנעלה, אולם בדבר אחד אין עוררין- חומר הגלם העקבי והנדרש ביותר הינו עור. תיקי עור מאז ומעולם נחשבו לפריט אופנה ואחסון יוקרתי ביותר ללא קשר לסגנון האופנה המשתנה מעת לעת. אז מה איתכם? קניתם כבר תיק עור בזמן האחרון?

תיקי עור- החיים היפים
לאורך כל שנות האופנה, והשינויים הדרמטיים בה, הן בצבעים, באביזרים, בסגנונות השונים ועוד, בכל הנוגע אל תיק עור נשמרה תמיד האיכות המצוינת של חומר הגלם, ואפילו אם נוספו לו אבנים בוהקות, נוצות או אבזם מוזהב- הבסיס ליצירת תיק איכותי, היה ונותר, עור.
תיק עור מעוצב במגוון סגנונות שונים, הנוגעים ומתאימים לכל מצב במהלך היום, בין אם מדובר על תיק רשמי לעבודה, תיק קליל לשעות אחר הצהריים, או תיק אלגנטי ומרשים לשעות הערב. כל תיק, והתיק שלו.....


"עור" בקצה המנהרה....
יתרונם הבולט של תיקי עור הוא האיכות שלהם. תיקים אלו הינם קלים מאד לניקוי ותחזוקה, נשמרים יפי ומרשימים גם לאחר שימוש ממושך. יש אנשים שלמעשה מעדיפים אותם מעט משומשים, ולאחר שהעור התרכך מעט, והמראה הוא מאד "שיקי" למתבונן.
בישראל, התפתח מאד ענף תיקי העור, ומעצבים רבים ובעלי שם, גם עולמי, בוחרים בעור כחומר הגלם החביב עליהם, קובעים אופנה, או מתאימים את העיצוב לאופנת הביגוד וההנעלה של השנה המדוברת, וכן עונת השנה.
אם בעבר הכרנו תיק עור בגוונים של חום ושחור בלבד, הרי שהיום מציע ענף תיקי עור קו שלם של צבעים וסגנונות, וגם מידת הקושי והעובי של העור משתנה, בהתחשב במקור העור, האם הוא עור בקר, עור בפאלו, יען או בעל חיים אחר, ובעיבוד שנעשה לו.

אם אין לכם תיק עור אחד לפחות במלתחה שלכם, זה הזמן לקנות אחד, יוקרתי, יפה, אלגנטי ושיתאים לכל הזמנים, כי איך שלא נסתכל על זה תיקי עור יישארו כאן עוד הרבה הרבה זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה